Ήρθε σιγά σιγά η ώρα που ολοένα και περισσότερα πράγματα θα πρέπει να περνάνε από
τα χεράκια μου. Οπότε ξεκίνησα για σπιτική αντικατάσταση Φίλτρου αέρα, μπουζί,λαδάκι και φίλτρο
λαδιού σύμφωνα με τις ανάγκες της καλής μου στα 84.000 χλμ

  • Αρπάζουμε το θύμα

pict0001-1

  • και τα υλικά μας

pict0002

Ξεκινάμε με Φίλτρο αέρα

  • Αρχίζουμε να αφαιρέσουμε το ντεπόζιτο
  • Λύνουμε την βίδα

pict0003

  • και χαλαρώνουμε και την μπροστινή

pict0008

  • και λύνουμε όλες τις βίδες από μπούμερανγκ και πλαϊνά φερινγκ και πάνω μπροστά στο τιμόνι
  • Αφού σηκώσουμε το μας έχει βγει ο σωλήνας υπερχείλισης

pict0004

  • Συνεχίζουμε με την παροχή Βενζίνης από την αντλία. Καλό είναι να έχουμε 1 πανάκι από κάτω
    γιατί μπορεί να στάξει.

pict0005

  • Και τη τροφοδοσία της αντλίας βενζίνης

pict0007

  • Πλέον μπορούμε να λύσουμε και την μπροστινή βίδα εντελώς και να πάρουμε στο χέρι το ντεπόζιτο

pict0006

  • Πλέον έχουμε ελεύθερη πρόσβαση το φίλτρο αέρα το οποίο ανοίγει με 8 βιδούλες και έχει μέσα τα γνωστά μας ζουζουνάκια και ότι άλλο έχει μαζέψει

pict0009

  • Κάνουμε μία γρήγορη δοκιμή στο νέο φιλτράκι (Pipercross)

pict0012

  • και αφού το τοποθετήσουμε στο καπάκι που έχουμε στο χέρι το τοποθετούμε αφού καθαρίσουμε γρήγορα και 1 πλαϊνό σφουγγαράκι που βρίσκεται αριστερά στο φιλτροκούτι μας

Συνεχίζουμε με τα μπουζί μας (4 καθότι ABS)

  • Πρώτα τα εύκολα στην πίσω μεριά

pict0014

pict0025

pict0026

pict0018

  • Βλέπουμε την διαφορά νέο-παλιό

pict0015 pict0016 pict0017

  • Βάζουμε ελάχιστο λαδάκι στο σπείρωμα και τα βιδώνουμε με το χέρι.
  • Πρέπει να μπαίνουν πανεύκολα αλλιώς έχει μπει στραβά.
  • Και τα σφίγγουμε σε 11 N·m (1.1 kgf-m, 8.0 lb-ft)

pict0021

  • Για τα μπροστινά μπουζί βγάζουμε την κάτω βίδα στο ντεπόζιτο και μετά εχουμε τον απαραίτητο χώρο να εργαστούμε

pict0027 pict0030 pict0031

Αλλαγή Λαδιού

  • Βάζουμε μπροστά τον κινητήρα για 1-2 λεπτά για να ζεσταθεί το λάδι και να είναι πιο εύκολο να βγει
  • Εδώ είχαμε και το πρώτο μας πρόβλημα (Οχι θα πηγαίναν ολα καλα.)
  • Λαμπάκι λαδιου αναμένο και FI. Την μαμήσαμε λέω. Αντε Dealer mode και έχουμε -C00 , C31 Gear Position Sensor (GPS).
  • Τι έγινε οέο?? αφου αλλη δουλειά κάνουμε……. αλλά την ψιλιάστηκα και δεν ήταν συνδεδεμένο το GIproAtre. Μπήκε πάνω και ολα κομπλε

pict0033

  • Λύνουμε την βίδα απορροής μας και το λαδάκι ρέει άφθονο στο κουτί μας (αφού βγάλουμε και την τάπα γεμίσματος)

pict0034

  • Αφού σχεδόν στραγγίξει βγάζουμε και το φίλτρο λαδιού το οποίο θα βγάλει και αυτό αρκετή ποσότητα

pict0035

  • Βάζουμε το νέο φίλτρο μας αφού το πασαλείψουμε στο λαστιχάκι του λαδάκι
  • Μόλις κάνει επαφή δίνουμε 2 περιστροφές σύμφωνα με το service manual (εγω έκανα 1 κατι ίσως γιατί είχα ήδη βιδώσει αρκετά με το χέρι.)
  • Και βάζουμε και την βιδούλα μας πίσω κατά service manual σε 21 N·m (2.1 kgf-m, 15.0 lb-ft).
  • Εδώ η αντιπροσωπεία αλλάζει κάθε φορά το μεταλλικό τσιμουχάκι
  • Ελλείψει νέου και νομίζω καλής κατάστασης του παλιού το άφησα πάνω για την επόμενη αλλαγή

pict0041

pict0042

pict0043

pict0044

  • Βάζουμε 2700ml και ξεκινάμε τον κινητήρα να κυκλοφορήσουν τα λαδάκια, ελέγχουμε για τυχών διαρροή σε φίλτρο λαδιού και βίδα απορροής..
  • Συμπληρώνουμε κατά περίπτωση. Αφού είμαστε κομπλέ την πάμε και μια μικρή βόλτα και μετά Ξανά ελέγχουμε για διαρροή σε φίλτρο λαδιού και βίδα απορροής.

Και είμαστε έτοιμοι…..

Αισθανόμαστε άρχοντες του σύμπαντος αφού τα καταφέραμε και τα χρειαστήκαμε στο FI…

Πηγή : http://www.vstrom.gr/forum