It is currently Sun Jan 29, 2023 7:51 am



Reply to topic  [ 9 posts ] 
Νέο HONDA V4 Crossover 
Author Message
Παλιός
User avatar

Joined: Thu Oct 28, 2010 3:33 pm
Posts: 2936
Location: Ρέθυμνο Κρήτης
Skype: moystakias1
Unread post Νέο HONDA V4 Crossover
Εμένα πάντως μου αρέσει!!!!!


Image


Με 102 ίππους, 782cc, V4 κινητήρα, 240 κιλά


Tue Nov 02, 2010 1:06 pm
Profile WWW
Παλιός
User avatar

Joined: Thu Oct 28, 2010 3:33 pm
Posts: 2936
Location: Ρέθυμνο Κρήτης
Skype: moystakias1
Unread post Re: Νέο HONDA V4 Crossover
Και η συνέχεια :

Στο Μιλάνο παρουσιάστηκε επισήμως το μοντέλο της Honda, το Crossrunner, που εγκαινιάζει μια νέα κατηγορία στην γκάμα της εταιρείας. Με V4 κινητήρα 782 κ.εκ., απόδοσης 100 ίππων, το Crossrunner συνδυάζει στοιχεία από τις κατηγορίες street και on-off, αποτελώντας μια υβριδική all-around πρόταση.

Image

Image
Image

Η Honda είχε προετοιμάσει το έδαφος, δίνοντας στη δημοσιότητα δύο σκίτσα της μοτοσικλέτας πριν από την επίσημη παρουσίασή της. Η αλήθεια είναι ότι τελικά τα σκίτσα αυτά ήταν πολύ κοντά στην πραγματικότητα και το Crossrunner όντως μοιάζει ως το αποτέλεσμα της σύζευξης ενός street και ενός on-off μοντέλου. Όρθια θέση οδήγησης, σχετικά μεγάλη απόσταση από το έδαφος και διαδρομές αναρτήσεων που λογίζονται μεγάλες για τα street και μικρές για τα on-off δεδομένα.

Το πλαίσιο είναι δύο δοκών, κατασκευασμένο από αλουμίνιο, και φιλοξενεί έναν υγρόψυκτο, V4 κινητήρα, χωρητικότητας 782 κ.εκ., με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους. Η τροφοδοσία του γίνεται μέσω PGM-FI ηλεκτρονικού ψεκασμού και η απόδοσή του είναι 100 ίπποι στις 10.000 σ.α.λ. και 7,3 kgm ροπής στις 9.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας φέρει επίσης το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων VTEC της Honda και αν αυτό σας βάζει σε υποψίες αναφορικά με την καταγωγή του, ναι, κατά 99% προέρχεται από αυτόν του VFR 800. Σύμφωνα δε με τη Honda, η κατανάλωσή του είναι πολύ χαμηλή και τα 21,5 λίτρα του ρεζερβουάρ προσδίδουν αυτονομία 348 χιλιομέτρων.

Στον τομέα των περιφερειακών, στο μπροστινό μέρος τοποθετείται συμβατικό πιρούνι διαμέτρου 43 χλστ. και διαδρομής 165 χλστ. (ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων), ενώ η ζάντα είναι διαστάσεων 17x3,5. Το μπροστινό ελαστικό έχει διαστάσεις 120/70-17 και τα φρένα αποτελούνται από δύο δίσκους διαμέτρου 296 χλστ. που συνεργάζονται με τριπίστονες δαγκάνες. Στο πίσω μέρος, το μονόμπρατσο ψαλίδι αλουμινίου αναρτάται σε μονό αμορτισέρ (ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την επαναφορά), η ζάντα έχει διαστάσεις 17x5,5 και περιβάλλεται από ελαστικό 180/55-17, ενώ το μονό δισκόφρενο έχει διάμετρο 256 χλστ. συνεργαζόμενο με διπίστονη δαγκάνα.

Σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό, η Honda τοποθετεί στάνταρτ C-ABS, ενώ εντύπωση προκαλεί η δυνατότητα ρύθμισης της θέσης του πίνακα οργάνων, ώστε αυτός να τοποθετείται σε σημείο μέσα στο οπτικό πεδίο που έχει ο οδηγός κοιτώντας το δρόμο. H Honda έχει ετοιμάζει επιπλέον και μια λίστα με προαιρετικό εξοπλισμό και αξεσουάρ, όπως:

Πλαϊνές βαλίτσες (χωρητικότητας 29 λίτρων)
Top Case (χωρητικότητας 31 λίτρων)
Ψηλότερη ζελατίνα
Έξτρα ανεμοθραύστες για καλύτερη κάλυψη από τον αέρα
Θερμαινόμενα γκριπ
Κεντρικό σταντ
Παροχή ρεύματος 12V
Συναγερμό

Τέλος, το νέο Crossrunner θα διατίθεται σε τρεις διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς: μαύρο / ασημί, λευκό / ασημί, κόκκινο / ασημί.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας : 4T, 4K, V, Y/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) : 782
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) : 100/10.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) : 7,3/9.500
Τροφοδοσία : Ηλ. Ψεκασμός PGM-FI
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) : 21,5
Βάρος (kg, γεμάτο) : 240,4

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

Τύπος : Δύο δοκών, αλουμινίου
Αναρτήσεις Ε : Τηλ. Πιρούνι
Διαδρομή (χλστ.) : 165
Αναρτήσεις Π : Αμορτισέρ
Διαδρομή : 145
Φρένα Ε (χλστ.) : 2Δ, 296
Φρένα Π (χλστ.) : Δ, 256

Τροχοί-Ελαστικά

Ελαστικό Ε : 120/70-17
Ελαστικό Π : 180/55-17

Διαστάσεις

Μήκος (χλστ.) : 2.130
Πλάτος (χλστ.) : 799
Μεταξόνιο (χλστ.) : 1.243
Ύψος σέλας (χλστ.) : 816

Πηγή : Mototriti.gr

Κάτι μου λέει ότι το τέλος του βαρκαντέρο ήρθε!!!!


Tue Nov 02, 2010 10:08 pm
Profile WWW
Unread post Re: Νέο HONDA V4 Crossover
:confused Προσπαθώ να καταλάβω αν μου ...αρέσει!

Φουτουριστικές γραμμές, αλλά για crossover, off-road και τα σχετικά, χμ, λιγάκι με ξενίζει, δεν παραπέμπει, όχι τουλάχιστον με ότι ξέραμε ως τώρα, Για on καταστάσεις ναι, φωνάζει.

Μια δοκιμή θα μας πείσει!


Tue Nov 02, 2010 10:14 pm
Δόκιμος
User avatar

Joined: Thu Oct 28, 2010 10:32 pm
Posts: 79
Location: Αθήνα - Γιάννενα
Unread post Re: Νέο HONDA V4 Crossover
Δεν ξέρω από κοντά πως θα είναι αλλά από τις φωτογραφίες μάλλον για Dambo το ελεφαντάκι μου φαίνεται. Όσο για τα υπόλοιπα μάλλον θα δούμε πολλά στους δρόμους ....


Tue Nov 02, 2010 11:13 pm
Profile
Παλιός
User avatar

Joined: Mon Oct 25, 2010 11:08 pm
Posts: 1546
Location: ΑΘΗΝΑ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ
Unread post Re: Νέο HONDA V4 Crossover
και εγώ δεν ξέρω αν μου αρέσει... τιμή έχει ανακοινωθεί τίποτα?


Tue Nov 02, 2010 11:14 pm
Profile
Μέλος
User avatar

Joined: Thu Oct 28, 2010 6:58 pm
Posts: 635
Location: ΠΕΙΡΑΙΑΣ αλλα στην καρδια ΜΕΓΑΡΑ
Skype: giorgos.mihalakis
Unread post Re: Νέο HONDA V4 Crossover
Εμενα παντως δεν μου αρεσει...ασε που μου φαινεται
και ψιλοβαρυ....240 πολλα δεν ειναι ρε μαστορα ???


Wed Nov 03, 2010 12:50 am
Profile
Παλιός
User avatar

Joined: Thu Oct 28, 2010 11:56 am
Posts: 2591
Location: Ηλίου Πόλη
Skype: jimpappas1
Unread post Re: Νέο HONDA V4 Crossover
μου θυμιζει πολυ εντονα το varadero 125!

Δεν μου αρεσει!!!


Wed Nov 03, 2010 11:58 am
Profile WWW
Παλιός
User avatar

Joined: Mon Oct 25, 2010 11:08 pm
Posts: 1546
Location: ΑΘΗΝΑ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ
Unread post Re: Νέο HONDA V4 Crossover
είναι πολύ μυώδες στον θώρακα για να μην έχει καθόλου ρύγχος.αυτό νομίζω μας ξενίζει...


Wed Nov 03, 2010 12:23 pm
Profile
Δόκιμος
User avatar

Joined: Sun Nov 07, 2010 12:37 am
Posts: 39
Unread post Re: Νέο HONDA V4 Crossover
tazakos wrote:
είναι πολύ μυώδες στον θώρακα για να μην έχει καθόλου ρύγχος.αυτό νομίζω μας ξενίζει...


Μια παρόμοια περίπτωση είναι το παρακάτω (συμπαθέστατο κατά τ' άλλα) Whippet!!!

Image

Η σκυλίτσα της φωτό με το όνομα Big Wendy αποτελεί αντικείμενο μελέτης των γενετιστών για τη μετάλλαξη του γονιδίου της μυοστατίνης που συχνά έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση των αθλητικών επιδόσεων της ράτσας των Whippet (τα οποία φτάνουν ταχύτητες έως και τα 60 χαω).

Δυστυχώς η Big Wendy (που ζυγίζει 27 κιλά) γεννήθηκε με διπλό μεταλλαγμένο γονίδιο (πως λέμε από V-2 μας βγήκε V-4) με αποτέλεσμα να αναπτύξει υπερδιπλάσιο μυικό όγκο και βάρος.

Το δεύτερο δυστύχημα είναι ότι η μυική αύξηση δεν συνοδεύεται από αντίστοιχη οστεϊκή αύξηση ή ενίσχυση των οργάνων με αποτέλεσμα τις ελάχιστες πιθανότητες της σκυλίτσας να ζήσει όσο και οι "φυσιολογικοί" εκπρόσωποι της ράτσας.


Ελπίζω το Crosstourer να μην έχει την τύχη της Big Wendy!!!


Tue Nov 16, 2010 5:39 am
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 9 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.