It is currently Fri Sep 21, 2018 12:12 am



Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Περι αξιοπιστιας DL1000 
Author Message
Αρχαίος

Joined: Sun Jul 04, 2010 2:35 pm
Posts: 5794
Skype: miltiades.frangos
Unread post Re: Περι αξιοπιστιας DL1000
Πρωτα απο ολα θα μπορουσες να αλλαξεις την σελα με μια απο 650 που ειναι απο κατασκευης πιο κοντη και να μην μπεις στη διαδικασια να την σφαξεις. Το βασικο προβλημα που δημιουργει η σελα βεβαια οφειλεται περισσοτερο στο πλατος της, που αναγκαζει τον αναβατη σε σταση π..... παρα στο υψος της.

Στο τιμονι τωρα. Ως γνωστον δεν στριβουμε το μηχανακι απο το τιμονι παρα μονο σε στατικους ελιγμους, η σε απελπιστικα αργη ταχυτητα. Εκει που ενδεχομενως να αντιμετωπισεις προβλημα ειναι στην εφαρμογη πιεσης προκειμενου να προκαλεσεις γυροσκοπικο.
Αυτο που θα αλλαξει, ως συνεπεια της αυξημενης δυναμης που θα απαιτει ο μικροτερος μοχλος, ειναι η αισθηση και εκει ακριβως βρισκεται η ενσταση μου.
Εκτος απο την περιπτωση ενος R80 GS που τερματιζουν τα χερια πριν τερματισει το τιμονι :laugh: δεν νομιζω οτι αντιμετωπιζεις ουσιαστικο προβλημα με το πλατος τιμονιου του DL.

Υπαρχει μηπως κατι αλλο που μας διαφευγει;

_________________
...ο ποιος;Image
Image Image
SV1PIU
https://www.youtube.com/watch?v=pTAPiXu7ltE


Thu Mar 08, 2012 10:02 pm
Profile Send private message WWW
Παλιός
User avatar

Joined: Sun Mar 04, 2012 9:00 pm
Posts: 1774
Location: Νεαπολη Λακωνιας
Unread post Re: Περι αξιοπιστιας DL1000
MILT wrote:
Πρωτα απο ολα θα μπορουσες να αλλαξεις την σελα με μια απο 650 που ειναι απο κατασκευης πιο κοντη και να μην μπεις στη διαδικασια να την σφαξεις. Το βασικο προβλημα που δημιουργει η σελα βεβαια οφειλεται περισσοτερο στο πλατος της, που αναγκαζει τον αναβατη σε σταση π..... παρα στο υψος της.

Στο τιμονι τωρα. Ως γνωστον δεν στριβουμε το μηχανακι απο το τιμονι παρα μονο σε στατικους ελιγμους, η σε απελπιστικα αργη ταχυτητα. Εκει που ενδεχομενως να αντιμετωπισεις προβλημα ειναι στην εφαρμογη πιεσης προκειμενου να προκαλεσεις γυροσκοπικο.
Αυτο που θα αλλαξει, ως συνεπεια της αυξημενης δυναμης που θα απαιτει ο μικροτερος μοχλος, ειναι η αισθηση και εκει ακριβως βρισκεται η ενσταση μου.
Εκτος απο την περιπτωση ενος R80 GS που τερματιζουν τα χερια πριν τερματισει το τιμονι :laugh: δεν νομιζω οτι αντιμετωπιζεις ουσιαστικο προβλημα με το πλατος τιμονιου του DL.

Υπαρχει μηπως κατι αλλο που μας διαφευγει;

Οταν πειρα το μηχανακι το πρωτο που εκανα ηταν να βαλω την σελα του 650.Τελικα ομως δεν εμπαινε γιατι ειναι διαφορετικες οι βασεις.Μεχρη κ στα κεντρικα στην Σ.Πατση ειχα παει τοτε κ αυτοι ειδαν οτι δεν μπαινει,γι αυτο κ προτιμησα να το χαμηλωσω με μακριτερους συνδεσμους στην αναρτηση,κινηση που αποδειχτικε λαθος αφου το αμορτισερ δουλειυει με γωνια οπως αυτη που εχει οταν ειναι συμπιεσμενο με αποτελεσμα μετα απο 20000χιλ να ξερασει τα λαδια του.
Αυτος ηταν ο λογος που εσκαψα την σελα κ την λεπτινα οσο γινεται.Καλη δουλεια μου εκαναν.Απ οσο θυμαμαι 50ε μαζι με το καλυμα.
Εχεις δικιο για την αισθηση κ αυτο ειναι που θελω ν αλλαξω.
Σε αντιθεση με τους περισσοτερους κατοχους DL οι στρηταδικες καταβολες μου [TDR250 1989-FZR1000 1993] ηταν αυτες που με εκαναν να επιλεξω αυτο το μηχανακι για να κανω πολλα χιλ γι αυτο κ προσπαθησα να το κανω οσο ποιο street με αλλαγες που δεν κοστιζουν[χαμηλωμα σε αναρτηση-πλακες πιρουνιου,παχυτερα λαδια μπροστα,μικρη ζελατινα,αφαιρεση χουφτων].Γι αυτο λεω να προχωρησω τωρα στο τιμονι κ αν δεν πιασει το αλλαζω με ενα fat bar κ αποστατες αν κ με αυτα που διαβασα για τα πηνια με αγχωσανε.
Εγω μεχρη τωρα ημουν στον κοσμο μου,κανω συνεχεια νυχτερινα ταξιδια κ ουτε που ειχα σκεφτει τιποτα τετοιο,μονο κιτ ελαστικων,υγρα συμπλεκτη κ φακο εχω μαζι μου

_________________
ΜΠΑΜΠΑ ΜΗΝ ΠΕΦΤΕΙΣ


Thu Mar 08, 2012 11:18 pm
Profile Send private message
Αρχαίος

Joined: Sun Jul 04, 2010 2:35 pm
Posts: 5794
Skype: miltiades.frangos
Unread post Re: Περι αξιοπιστιας DL1000
Με ξενιζει αυτο που λες για την σελα, εχουμε αλλαξει πολλες φορες σελα 1000 με 650.

Τα μακρυτερα κοκκαλα στο μοχλικο δεν αλλαζουν την θεση λειτουργιας του αμορτισερ καθως αυτο δεχεται τα ιδια φορτια (δεν αλλαζει καποιος μοχλος καθοτι οι δυναμεις στους συνδεσμους ειναι διαμηκεις).
Αυτο που αλλαζει στην ουσια ειναι η θεση του ψαλιδιου και ο μοναδικος κινδυνος ειναι να ακουμπησει ο τροχος στο υποπλαισιο.

Πηνια σε 1000 δεν εχω ακουσει ποτε. Προτιμαει να ξεκολλαει μαγνητες απο το βολαν και σπανιοτε βγαζει ανορθωτη.

Επισης, βαλε γεφυρα στο μπροστινο αν δεν εχεις.

_________________
...ο ποιος;Image
Image Image
SV1PIU
https://www.youtube.com/watch?v=pTAPiXu7ltE


Fri Mar 09, 2012 12:27 am
Profile Send private message WWW
Παλιός
User avatar

Joined: Sun Mar 04, 2012 9:00 pm
Posts: 1774
Location: Νεαπολη Λακωνιας
Unread post Re: Περι αξιοπιστιας DL1000
.
Επισης, βαλε γεφυρα στο μπροστινο αν δεν εχεις.[/quote]
Γεφυρα θα βαλω οπωσδηποτε μολις περισεψει κατοσταρικο

_________________
ΜΠΑΜΠΑ ΜΗΝ ΠΕΦΤΕΙΣ


Fri Mar 09, 2012 12:50 am
Profile Send private message
Αρχαίος
User avatar

Joined: Tue Oct 26, 2010 9:56 pm
Posts: 3048
Unread post Re: Περι αξιοπιστιας DL1000
fzgiannisr wrote:
αν κ με αυτα που διαβασα για τα πηνια με αγχωσανε.

οι μαγνήτες δεν είναι τίποτα,
την φύσα πίσω απ το ψυγείο(αν δεν κάνω λάθος),να δεις :devil:.........για καμπάνα δεν σου λέμε :wall: .....

_________________
Καλύτερα να σε μισούν παρά να σε λυπούνται
Η τιμή τιμή δεν έχει και χαρά στον που την έχει

......χέρι που δεν μπορείς να το δαγκώσεις....φίλα το !!! Ελλ. παροιμίες

Ουδείς αχαριστώτερος του ευεργετηθέντος


Fri Mar 09, 2012 3:09 am
Profile Send private message
Παλιός
User avatar

Joined: Thu Oct 28, 2010 11:56 am
Posts: 2591
Location: Ηλίου Πόλη
Skype: jimpappas1
Unread post Re: Περι αξιοπιστιας DL1000
Το 1000αρι βγάζει καμπάνες... γιατί είναι καλός χριστιανός!!! Άντε... Καλό Πασχα!!! :001_tt2 :happy0180 :thumbup1 :happy0071 :helpsmilie :happy0068 :blind:

Sent from me, using Tapatalk

_________________
SV1-OBJ_Δημήτρης
h a k u n a m a t a t a


Fri Mar 09, 2012 1:13 pm
Profile Send private message WWW
Παλιός
User avatar

Joined: Sun Mar 04, 2012 9:00 pm
Posts: 1774
Location: Νεαπολη Λακωνιας
Unread post Re: Περι αξιοπιστιας DL1000
Το δικο μου φαινεται μεχρη τωρα ειναι κομουνι κ δεν καταλαβαινει απο καμπανες

:evilhands

_________________
ΜΠΑΜΠΑ ΜΗΝ ΠΕΦΤΕΙΣ


Fri Mar 09, 2012 11:45 pm
Profile Send private message
Παλιός
User avatar

Joined: Sun Mar 04, 2012 9:00 pm
Posts: 1774
Location: Νεαπολη Λακωνιας
Unread post Re: Περι αξιοπιστιας DL1000
1500 -Αλλαγη φισουνες,τσεμπερια ψεκασμου
17500-Αλλαγη λαστιχο πισω
30000 -Αλλαγη λαστιχα μπρος πισω
39000 -Αλλαγη αλυσογραναζα
46000 -Αλλαγη λαστιχο τακακια πισω
51000 -Αλλαγη λαστιχο εμπρος
56000 -Αλλαγη αμορτισερ γιατι ξερασε λαδια
.........-Αλλαγη τακακια εμπρος
65000 -Αλλαγη διακοπτη φως φρενου μανετας
.........-Αλλαγη μπεκιερας επειδη εχανε το λαστιχοσωληνακι.Φτιαχνοταν
..........κ με μονο νεα τσεμπερια αλλα αλλαξα ολη την μπεκιερα

.........-Καθαρισμος μπεκ
66500 -Αλλαγη λαστιχο πισω κ σπειρωματος ταπας λαδιου καρτερ
71500 -Αλλαγη αλυσογραναζα.
85500 -Λαστιχα μπρος-πισω.
91000 -Καθαρισμος φιλτρου βενζινης,μπεκ
........ -Ρυθμιση πεταλουδων πισω.
92500 -Προληπτικη αλλαγη μπαταριας.
........ -Αλλαγη 1 λαμπας στο κολοφαναρο
95000 -Προληπτικη αλλαγη τσιμουχας εμβολου συμπλεκτη
.........Αλλαγη τακακια πισω

Οι βαλβιδες δεν εχουν χρειαστει ακομα ρυθμιση.
Λαδια,φιλτρα ,νερα συμφωνα με βιβλιο.

Image

_________________
ΜΠΑΜΠΑ ΜΗΝ ΠΕΦΤΕΙΣ


Last edited by fzgiannisr on Mon Jun 09, 2014 9:40 pm, edited 1 time in total.



Mon Jun 09, 2014 4:28 pm
Profile Send private message
Μέλος Λέσχης
User avatar

Joined: Thu Oct 28, 2010 9:42 pm
Posts: 8276
Location: Αγία Παρασκευή - Αττική
Skype: badouras
Unread post Re: Περι αξιοπιστιας DL1000
ImageImageImage

ImageImageImage

ImageImageImage

_________________
antonis . . . . . Image badouras productions
Image Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς !!!Image


Mon Jun 09, 2014 6:17 pm
Profile Send private message YIM
Μέλος Λέσχης
User avatar

Joined: Wed May 09, 2012 12:25 am
Posts: 4033
Location: ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ - ΠΑΤΡΑ
Unread post Re: Περι αξιοπιστιας DL1000
Image

_________________
Image Image

Παράρτημα Αιτωλ/νίας - Αχαΐας-----------Μεσσηνίας
Παράρτημα Αργολίδος-----------Σερρών---------Καστοριάς


Thu Jun 12, 2014 11:19 am
Profile Send private message
Παλιός
User avatar

Joined: Sun Mar 04, 2012 9:00 pm
Posts: 1774
Location: Νεαπολη Λακωνιας
Unread post Re: Περι αξιοπιστιας DL1000
Παμε για ενα update μιας και βρηκα χρονο...

1500.....28/10/2007
-Αλλαγη φισουνες,τσεμπερια ψεκασμου

17500....18/05/2008
-Αλλαγη λαστιχο πισω scorpion trial

30000 ....20/10/2008
-Αλλαγη λαστιχα μπρος πισω bridgestone 501-502

39000 ...30/03/2009
-Αλλαγη αλυσογραναζα (απο suzuki)

46000 .....10/07/2009
-Αλλαγη λαστιχο τακακια πισω bridgestone 502 -τακακια απο suzuki.

51700 ....13/01/2010
-Αλλαγη λαστιχο εμπρος bridgestone 501

56000 ....05/03/2010
-Αλλαγη αμορτισερ γιατι ξερασε λαδια WP
-Αλλαγη τακακια εμπρος απο suzuki

65000 ...10/07/2010
-Αλλαγη διακοπτη φως φρενου μανετας
-Αλλαγη μπεκιερας επειδη εχανε το λαστιχοσωληνακι.Φτιαχνοταν
κ με μονο νεα τσεμπερια αλλα αλλαξα ολη την μπεκιερα
-Καθαρισμος μπεκ

66500 27/08/2010
-Αλλαγη λαστιχο πισω bridgestone 502
-Aλλαγη σπειρωματος ταπας λαδιου καρτερ

71500 ....21/01/2011
-Αλλαγη αλυσογραναζα.AFAM

85500....29/05/2012
-Λαστιχα μπρος-πισω.Scorpion Trial

91000.....14/08/2012
-Καθαρισμος φιλτρου βενζινης,μπεκ
-Ρυθμιση πεταλουδων πισω.

92500 .....02/05/2013
-Προληπτικη αλλαγη μπαταριας.
-Αλλαγη 1 λαμπας στο κολοφαναρο

95000 ....11/06/2013
-Προληπτικη αλλαγη τσιμουχας εμβολου συμπλεκτη
-Αλλαγη τακακια πισω ARTRAX

Οι βαλβιδες δεν εχουν χρειαστει ακομα ρυθμιση.
Λαδια,φιλτρα ,νερα συμφωνα με βιβλιο.

106600.....10/06/2015
-Bridgestone A40 μπρος-πισω

115700....21/03/2016
-Αλυσογραναζα AFAM
-Αλλαγη ρουλεμαν γραναζιερας
-Αλλαγη σινεμπλοκ γραναζιου

115800 ....25/03/2016
-Καθαρισμος στο διακοπτακι φως φρενου της μανετας
-Τακακια εμπρος ARTRAX

122300....01/08/2016
-Προληπτικη αλλαγη πηνιων.Ενα τυλιγμα ηταν ετοιμο να παραδωσει
-Οι μαγνητες βρεθηκαν ξεκολλημενοι αλλα στην θεση τους!
Κολλησαμε τους μαγνητες με ρητινη.
-Αλλαγη σωληνακια υποπιεσης.
-Οι βαλβιδες ρυθμιστηκαν για πρωτη φορα.
Οι του πισω κυλινδρου ηταν αρκετα εκτος
Οι του μπροστα ηταν εκτος οχι ομως πολυ.
-Καθαρισμος αντλιας-μπεκ

129000......12/04/2017
-Αλλαγη μπαταριας

130000.....16/04/2017
-Καμμενη φυσα φωτων εμπρος

130500.....20/04/2017
-Metzeler tourance next μπρος-πισω

_________________
ΜΠΑΜΠΑ ΜΗΝ ΠΕΦΤΕΙΣ


Wed May 03, 2017 10:56 pm
Profile Send private message
Αρχαίος
User avatar

Joined: Thu Oct 07, 2010 11:35 pm
Posts: 5171
Location: Καλλιθέα
Skype: spyrosk58
Unread post Re: Περι αξιοπιστιας DL1000
:thumbup2

_________________
SV1 OBK
Image
Image


Thu May 04, 2017 7:40 am
Profile Send private message WWW
Παλιός
User avatar

Joined: Thu Oct 28, 2010 4:54 pm
Posts: 2720
Location: Αγιος Δημήτριος, Αθήνα
Unread post Re: Περι αξιοπιστιας DL1000
Αυτό είναι ένα πλήρες Service Book και άψογη συντήρηση μηχανής.

:respect

_________________
Χαρακτήρας είναι αυτό που κάνουμε όταν δεν μας βλέπει κανένας
Φραγκίσκος DL650 K5 - L2, DL1000 L7


Sat May 06, 2017 11:12 am
Profile Send private message
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.