It is currently Sat Oct 20, 2018 6:07 am



Reply to topic  [ 6 posts ] 
TPS Vstrom 650 k8 
Author Message
Φρέσκος

Joined: Thu Jul 27, 2017 7:13 pm
Posts: 8
Unread post TPS Vstrom 650 k8
Καλησπέρα και καλή χρονιά!

Αγόρασα το μηχανάκι μου μεταχειρισμένο τον Ιούλιο με 40000 χλμ. Τέλος οκτώβρη με το που έπεσε η θερμοκρασία και έβαλε λίγη υγρασία το μηχανάκι άρχισε τα κόλπα του. Πλησιάζοντας σε φανάρι με το που συμπλεκτάριζα για να κατεβάσω έσβηνε. Κατα την εκκίνηση με λίγο γκάζι (μέχρι 2-3000rpm ) μπέρδευε. Μπορεί να πήγαινα με σταθερό γκάζι το πολύ μεχρι 4000rpm και στα καλά καθούμενα να μπέρδευε. Όλα τα παραπάνω συνέβαιναν πολύ σπάνια αλλα κυρίως βράδυ που η θερμοκρασία έπεφτε και η υγρασία ανέβαινε. Δηλαδή απόγευμα με ήλιο το μηχανάκι δούλευε ρολόι.

Επειδή απ όταν το πηρα το μηχανάκι του είχα αλλάξει μόνο λάδια και επειδή ούτως η αλλως θα το πηγαινα για ενα γενικο σερβις έιπα να το πάω μια ωρα αρχίτερα μήπως ήταν απο εκει το πρόβλημα. Κάποιο μπουζί ή μπουκωμένο φίλτρο. Ανέφερα στο συνεργείο το πρόβλημα και μου είπαν θα το κοιτάξουν. Μετά λοιπον απο σερβις ( φιλτρα λαδια, μπουζι , ρυθμισμα βαλβίδες, τεντωμα καδένας, καθαρισμα εισαγωγή, ρυθμισμα tps, κ.α ) στο συνεργειο μου έιπαν πως δε το εκανε και δεν βρήκαν κατι. Το μονο που τους υποψίασε κατι φυσες πισω απ το ψυγειο τις οποιες καθαρισαν. Μετα απ όλα αυτα λοιπόν το πρόβλημα ηταν πάλι εκει.

Δεν το ξαναπηγα βεβαια στο συνεργείο οχι επειδη δεν εμεινα ευχαριστημένος (αντιθέτως ήταν πολυ εξυπηρετικοι και πρόθυμοι να εξηγήσουν και να βοηθήσουν στα πάντα). Επειδή ασχολούμαι λιγο με ηλεκτρολογικα βεβαια ξέρω πως αν μια βλάβη δε στην κανει εκεινη την ώρα δε μπορεις στην τύχη να αλλαζεις ανταλλακτικα.. Λογικο να μην το βρουν οι ανθρωποι. Ο λογος που δε το πηγα ειναι οτι ηθελα να ασχοληθω μονος μου.

Αλλαξα λοιπον τη μπαταρία αρχικα επειδή ήταν επάνω απ τη μάνα του (2008). Και επειδή ενα βραδυ σε μια ευθεία εσβησε 4 φορες ε την πέμπτη θα είχα μεινει απο μπαταρία πλεον... :001_tt2 Έπειτα έλυσα και καθάρισα με σπρει επαφων οποια φύσα βρήκα μπροστά μου. Kill switch, κεντρικο διακόπτη, επαφή του σταντ.. οτιδήποτε..
Πάλι τα ίδια ομως.....

Παιρνω την απόφαση να βγάλω το TPS και να το καθαρίσω με σπρει επαφων ελπίζοντας πως θα αλλάξει κάτι (μήπως το γλυτώσουμε). Εξ αρχής και πριν παω για σερβις είχα την υποψία πως ηταν απο εκει το προβλημα. Συμφωνα με εμπειριες αλλωνων είτε μεσω του φορουμ ειτε απο προσωπική επαφη. Βγάζοντας ομως το TPS συνειδητοποιησα πως είναι στεγανο κλειστο και δεν υπάρχει προσβαση απο πουθενα να περασει σπρει επαφων. Εκανα ομως την προσπαθεια μου... τοσος κοπος να το βγάλω... Το έβαλα πανω, το ρύθμισα.. Το μηχανάκι πλεον δεν εσβηνε.. αλλα επειδη λογικα δε το ρυθμισα ακριβως στο σημειο που ηταν αρχισαν αλλα συμπτωματα.. Το μηχανακι απεκτησε προσωπικοτητα. Αλλωτε κρατουσε ρελαντι στις 1300 που το χα ρυθμισει αλλωτε στις 1000 και αλλωτε στις 2000... Αν κρατουσες το γκαζι στις 2500rpm και το αφηνες αποτομα εσβηνε.. χαχαχα :laugh: Πλεον ήμουν κατα 99% σιγουρος πως ηταν απο εκει το πρόβλημα.

Παρηγγειλα καινούριο TPS μεσω γνωστου συνεργείου με λιγο καλυτερη τιμη απο αυτη της SUZUKI (105 Ε ) το εβαλα πανω το ρύθμισα και το μηχανακι δουλευει ρολόι.

Μια παρατήρηση: Η SUZUKI σου χρεώνει ενα TPS (ένα απλο ποτενσιομετρο στην ουσια) το οποίο βέβαια ΟΚ ειναι ρυθμισμένο να δουλευει σε συγκεκριμενες μοιρες, στο χρεώνει 105ε και σου το δίνει χωρις το o-ring το οποίο να εχει κοστος 5cents το πολυ. Οχι ομως θα σου το χρεώσει και αυτο κοντα στα 3ε. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!! Εγω βεβαια επειδη βιαζομουν εκεινη την ωρα εβαλα το παλιο oring επανω με τον κυνδινο μακροπροθεσμα να ξαναπαθει ζημια λογο υγρασιας το TPS αλλα με την πρωτη ευκαιρια θα το αλλαξω.

Συμπερασμα καλο ειναι καμια φορα να ασχολείσαι και λιγο μονος με τη μηχανη σου μέχρι εκει που γνωρίζεις βεβαια χωρις να κανεις καποια ζημια. Και χωρις βεβαια να μειώνουμε την αξια του εκαστοτε τεχνικου. Εγω πχ ρίσκαρα και λιγο να πεταξω καποια λεφτά τσάμπα στην περίπτωση που δεν ήταν το TPS το πρόβλημα.

Ολα τα παραπάνω τα εγραψα μήπως βοηθήσουν καποιον αλλο που ισως αντιπετοπίζει το ίδιο πρόβλημα. Ισως γλυτώσει λιγο χρόνο και χρήμα.

Ευχαριστω!


Sat Jan 13, 2018 1:11 pm
Profile Send private message
Συντονιστής
User avatar

Joined: Sat Jul 07, 2012 4:00 pm
Posts: 904
Unread post Re: TPS Vstrom 650 k8
Τέλος καλό όλα καλά!!!

Δυστυχώς, το tps πονάει στα vstrom και είναι γνωστό. Τώρα, αν σου φαίνεται ακριβό, που να δεις τιμή για κανα ψυγείο (λαδιού και νερού)!

_________________
Μην βάζετε τρελές ιδέες στο μυαλό ενός τρελού

"...δηλαδή, κάνεις απόπειρα φόνου (καταστρατηγώντας τον ΚΟΚ)...
...(το αυτοκίνητο) είναι το πιο αποτελεσματικό όπλο των τελευταίων 60 ετών. Όταν είναι παρκαρισμένο, όπλο δεν είναι αλλά μετατρέπεται σε όπλο, όταν μπει μέσα το βλήμα."

Ιαβέρης


Sat Jan 13, 2018 3:48 pm
Profile Send private message
Παλιός
User avatar

Joined: Sun Mar 04, 2012 9:00 pm
Posts: 1774
Location: Νεαπολη Λακωνιας
Unread post Re: TPS Vstrom 650 k8
[quote="fantasmas"]

Μια παρατήρηση: Η SUZUKI σου χρεώνει ενα TPS (ένα απλο ποτενσιομετρο στην ουσια) το οποίο βέβαια ΟΚ ειναι ρυθμισμένο να δουλευει σε συγκεκριμενες μοιρες, στο χρεώνει 105ε και σου το δίνει χωρις το o-ring το οποίο να εχει κοστος 5cents το πολυ. Οχι ομως θα σου το χρεώσει και αυτο κοντα στα 3ε. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!! Εγω βεβαια επειδη βιαζομουν εκεινη την ωρα εβαλα το παλιο oring επανω με τον κυνδινο μακροπροθεσμα να ξαναπαθει ζημια λογο υγρασιας το TPS αλλα με την πρωτη ευκαιρια θα το αλλαξω.

[quote="fantasmas"]
Δυστυχως εχεις δικιο.Δεχωμαι (με δυσκολια) τα ακριβα ανταλλακτικα αλλα δεν δεχομαο να πηγαινω για ενα λαστιχο που στερεωνει την αντλια βενζινης (επειδη το εχασα οταν την ειχα λυσει) και να μην το δινουν μονο του αλλα να θελουν να μου πουλησουν ολοκληρη αντλια.

_________________
ΜΠΑΜΠΑ ΜΗΝ ΠΕΦΤΕΙΣ


Sun Jan 14, 2018 12:24 am
Profile Send private message
Φρέσκος

Joined: Thu Jul 27, 2017 7:13 pm
Posts: 8
Unread post Re: TPS Vstrom 650 k8
Στέλιο φαντάζομαι τιμές για τα ανταλλακτικά που λες όπως και για δισκοπλακες πχ (150 νομίζω η καθεμία;) Αλλά μου φαίνεται ειρωνικό θα έλεγα αυτό που λέει κ ο φίλος από πάνω ότι κοιτάνε να βγάλουν από τη μύγα ξυγκι...βάλε ρε άνθρωπε και το ορινγκ επάνω τι θα κοστίσει.. η βάλτο και πουλά το κομπλέ το ανταλλακτικό 5€ ακριβότερο...Αυτά.. καλημέρα!

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk


Sun Jan 14, 2018 1:54 pm
Profile Send private message
Συντονιστής
User avatar

Joined: Sat Jul 07, 2012 4:00 pm
Posts: 904
Unread post Re: TPS Vstrom 650 k8
Έτσι...

_________________
Μην βάζετε τρελές ιδέες στο μυαλό ενός τρελού

"...δηλαδή, κάνεις απόπειρα φόνου (καταστρατηγώντας τον ΚΟΚ)...
...(το αυτοκίνητο) είναι το πιο αποτελεσματικό όπλο των τελευταίων 60 ετών. Όταν είναι παρκαρισμένο, όπλο δεν είναι αλλά μετατρέπεται σε όπλο, όταν μπει μέσα το βλήμα."

Ιαβέρης


Sun Jan 14, 2018 10:36 pm
Profile Send private message
Φρέσκος

Joined: Thu Aug 31, 2017 9:03 am
Posts: 4
Unread post Re: TPS Vstrom 650 k8
well done!

παρακολουθώντας το forum σας, έχω δει οτι βοηθάει αρκετά σε τέτοιες "ψιλοβλάβουλες" και ενας οδηγός που κάποιος απο εσάς έχει ποστάρει (πηγή μοτοτρίτη νομίζω)

:scooter :scooter


Wed Jan 31, 2018 12:59 pm
Profile Send private message
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.